Arkitekt søges af Arkitema

Opdateret 24.11.22

Til vores kontor i Carlsberg Byen i København søger vi en erfaren arkitekt og projektleder til et stort renoveringsprojekt.

Arkitema skaber arkitektur for de mange og for det fælles bedste. I vores dna er en medfødt opmærksomhed på livskvalitet og medmenneskelighed. Vores team for almene boliger er et sammentømret og erfarent hold af arkitekter og bygningskonstruktører, der arbejder for at skabe sunde og smukke rammer om livet for de almene beboere. Vores opgaver spænder bredt mellem nybyggeri og renovering med hovedvægt på udarbejdelse og gennemførelse af store støttede renoveringssager. Vi brænder for at transformere og forbedre velfærdssamfundets moderne kulturarv gennem et dybdegående arbejde med bevaringsværdier, beboersamarbejde, bæredygtighed og byggeteknik. 

Stillingen

Du vil blive en del af Team Almen og få tildelt en central rolle på en stor renovering af et spændende og markant byggeri fra efterkrigstiden. Du vil skulle støtte vores projekteringsleder i ledelsen af projektet gennem opgaver, der spænder fra projektering, opfølgning, bygherre- og beboerdialog, entreprenør- og ingeniørsamarbejde samt delvis ledelse af projektteamet. 

Du får muligheden for at løse opgaver med høj arkitektonisk og teknisk kompleksitet, som samtidig skal kunne opfylde de vilkår som Landsbyggefonden, kommunen og bevaringsværdierne stiller. Endvidere skal du kunne navigere i de udfordringer og ændringer, der kan opstå i store renoveringsprojekter.

Den profil vi leder efter har

  • Minimum syv års erfaring som arkitekt  
  • Minimum fem års erfaring som sagsarkitekt og/eller projektleder 
  • Mod på totalrådgivning af komplekse projekter med høj kvalitet
  • Solid byggeteknisk viden
  • Kendskab til almene boliger og støttede renoveringssager (helhedsplaner)
  • Godt kendskab til YBL18 og kravene der stilles til rådgiver heri
  • Stærke evner som projektleder og gerne erfaring som projekteringsleder
  • Evnen til at håndtere deadlines, sagsøkonomi, bygherrekontakt m.m. og god til at tage rettidige beslutninger 
  • En positiv tilgang til udfordringer og proaktivitet, når der skal findes løsninger i projektet 
  • Gode kommunikationsevner 
  • Evnen til at bidrage til et godt arbejdsklima i et velfungerende team 
  • Er fortrolig med at være bindeleddet mellem bygherre organisation, rådgiverteam, myndigheder og udførende 
  • Har gode forhandlingsevner, kan håndtere konflikter, er løsningsorienteret og kan udforme klare og letforståelige beslutningsoplæg 
  • Et godt overblik, der gør dig i stand til at vurdere og prioritere en byggesags mange facetter og sætte de rigtige kompetencer i spil 
  • Er god til at koordinere og skabe grobund for et stærkt tværfagligt samarbejde i rådgiverteamet
  • Har god indsigt i rådgiverjura, byggelovgivning og udbuds- og entrepriseret .

Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv - derfor har vi fokus på dig

Arkitema er en videnvirksomhed, der lever af at have de bedste og mest engagerede medarbejdere. Derfor er vi meget optagede af vores medarbejderes faglige og personlige udvikling.  

Vi har adskillige interne uddannelsesforløb, som bl.a. er udviklet for at sikre, at alle kolleger klædes på med den nyeste viden indenfor lige netop deres fagområde. På den måde gør vi vores ypperste for at skabe optimale rammer for din og dine kollegers udvikling.  
Vores HR afdeling arbejder løbende for at sikre trygge rammer, klarhed, åbenhed og ordentlighed, som er den stabile base i dit ansættelsesforhold.  

På tegnestuen arbejder vi for at fremme det kulturelle og kollegiale sammenhold i virksomheden gennem fælles faglige og sociale arrangementer.

Kontakt

Send din ansøgning og CV via nedenstående link til os snarest muligt. Vi indkalder løbende til samtaler og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. 

Ansøgning

Ansøgningsfrist: 20.12.2022