Foto af Industriens Hus

Af:
Ulla Michael

Foto: Jens Markus Lindhe / Industriens Hus

Danske Arkitektvirksomheder afholder ordinær generalforsamling torsdag den 15. april 2021. Det foregår online, og vi håber, at mange medlemmer vil deltage og høre om de mange projekter og politiske landvindinger der er afviklet og gjort gennem det seneste år.

Vi sender fra Industriens Hus i København og bestræber os på en kort og "to the point" generalforsamling. På grund af COVID-19 smitterisiko opfordrer vi vores medlemmer til ikke at møde op. Bestyrelsen håber på forståelse for denne situation og ser frem til en stor, virtuel medlemsdeltagelse.

Indkaldelse til generalforsamlingen er sendt direkte til de registrerede virksomhedsrepræsentanter hos vores medlemmer. Andre partnere eller indehavere kan også deltage i generalforsamlingen ved at kontakte Ulla Michael på um@danskeark.dk.

To dage inden arrangementets afholdelse sender vi link til streaming direkte til arrangementet til alle virksomhedsrepræsentanter. I samme mail vil vi orientere om, hvordan det bliver muligt at stille spørgsmål og kommentere løbende, imens arrangementet bliver afholdt. Det vil desværre ikke være muligt at stemme virtuelt.

På den ordinære generalforsamling kan du høre bestyrelsesformand Katja Viltofts, JJW Arkitekter beretning for 2020 og få præsenteret hovedlinjerne for bestyrelsens planer for 2021. Herudover skal medlemmerne bl.a. godkende foreningens årsregnskab for 2020 og budget for 2021 samt vælge repræsentanter til bestyrelsen.

Anden invitation kan hentes herunder.

PS. Forud for generalforsamlingen kan du høre om Danske Arkitektvirksomheders arbejde med at udarbejde en strategi for 2022-2026.

Invitation til Generalforsamling 2021 - Danske Arkitektvirksomheder
Fuldmagtsblanket til Danske Arkitektvirksomheder's Generalforsamling 2021