Billede af Danske Arkitektvirksomheders bestyrelse anno efteråret 2018. Foto: Jørgen True
Danske Arkitektvirksomheders bestyrelse anno efteråret 2018. Til generalforsamlingen 2019 skal der vælges fire medlemmer til bestyrelsen.

Generalforsamling 2019

Opdateret 20.03.19 |
Af:
Signe Moeslund Mains

Foto: Jørgen True

Danske Arkitektvirksomheder inviterer sine medlemmer til ordinær generalforsamling tirsdag den 9. april 2019, hvor der bl.a. skal vælges fire nye medlemmer til bestyrelsen.

Generalforsamlingen afholdes i år i Handicaporganisationens Hus i Taastrup, og der vil være registrering og morgenbrød fra kl. 9.00. Generalforsamlingen forventes at slutte ca. kl. 12.30, hvorefter der vil blive serveret en let frokost.

Efter generalforsamlingen er der arrangeret temamøde fra kl. 13.00 til 15.00, hvor vi har været så heldige at få Morten Münster, der er adfærdsekspert og forfatter til bestselleren ”Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” til at komme. Temamødet centrerer sig derfor om, hvordan man kan bruge adfærdsdesign til at skabe forandringer.

Udskiftning i bestyrelsen

På generalforsamlingen skal der bl.a. vælges fire nye medlemmer til Danske Arkitektvirksomheders bestyrelse. Anders Strange, AART architects, Kristian Hagemann, Gottlieb Paludan Architects og Jens Ole Bahr, Friis & Moltke er på valg. Ingen af dem ønsker genvalg. Bente Damgaard, tidligere direktør hos Schmidt Hammer Lassen udtrådte af bestyrelsen sidste år i forbindelse med sin fratrædelse i virksomheden.

Den øvrige bestyrelse, der ikke er på valg, består af bestyrelsesformand Katja Viltoft, JJW Arkitekter, Jacob Kurek, Henning Larsen Architects, Niels Jakubiak Andersen, Krydsrum Arkitekter, Trine Troelsen, Lundgaard & Tranberg Arkitekter og Torben Møbjerg, GHB Landskabsarkitekter.

Senest en uge før generalforsamlingen sender vi direkte til vores medlemmer og publicerer:

• Endelig liste over kandidater til valg
  • Specifikation af forslag, som bestyrelse og medlemmer har ønsket behandlet
  • Revideret regnskab for 2018 og budget for 2019
  • Fuldmagtsblanket
  • Oplysning om virksomhedens stemmeantal.

Tilmelding

Af hensyn til det praktiske arrangement bedes tilmelding ske senest fredag den 5. april 2019. Dit brugernavn er din e-mail og adgangskode er den du evt. tidligere har oprettet på vores hjemmeside. Har du ikke tidligere oprettet en adgangskode, skal du benytte funktionen: ”Glemt adgangskode?”

Find vej til Handicaporganisationens hus

Bestyrelsen og Danske Arkitektvirksomheder håber på stor medlemsdeltagelse, og ser frem til at byde alle medlemmer og repræsentanter velkommen.

Invitation til Ordinær generalforsamling 2019