Teamleder til Team Working i Arkitema Aarhus

Opdateret 05.07.21

Brænder du for lederrollen og er skarp til at styre discipliner som bemanding, økonomi og medarbejderudvikling? Så er det måske dig, der er vores nye teamleder! 

Som teamleder for vores WORKING team, får du det daglige personaleansvar for dit team på ca. 10-15 personer. Du får ansvaret for planlægning af bemandingen i teamet samt på tværs af teams i samarbejde med de øvrige teamledere i Århus. Desuden falder det dig sikkert helt naturligt at have fokus på den fortsatte trivsel, udvikling af kompetencer samt forankring af teamets høje faglighed, arkitektonisk såvel som byggeteknisk. 

Arkitema er organiseret i teams, hvilket understøtter specialisering i opgavetyper. Samtidig får du en meget bred kontaktflade til alle Arkitemas dygtige medarbejdere, der bl.a. tæller specialister inden for digitalisering, bæredygtighed, tilgængelighed og meget mere.   

Rollen som teamleder udgør ca. 20-25% af din arbejdstid. Den øvrige tid fungerer du som erfaren projektleder, i store og små projekter, side om side med dine medarbejdere og øvrige kollegaer. 

Team Working i Arkitema er et team i udvikling og vækst, da vi oplever en stor opgavetilgang både fra den private og den offentlige sektor. Projekterne spænder bredt fra domiciler og sportsbyggeri til produktionsanlæg og tekniske anlæg i såvel ind- som udland. Bredden og variationen i vores opgavers funktion, skala mm. byder fra gang til gang på nye spændende udfordringer, hvilket skaber optimale rammer for faglig og personlig udvikling.

Dine ansvarsområder som teamleder:

  • Planlægning og bemanding på sager I teamet  
  • Rekruttering og ansættelse af nye kolleger til teamet 
  • Årlige lønsamtaler samt MUS med teamet 
  • Bidrage til at sikre medarbejdernes trivsel og fastholdelse af medarbejdere 
  • Håndtere sygdom og personalesager i tæt samarbejde med HR.

Vi forestiller os, at du:  

  • Har lyst til at udfolde dine ledelsesmæssige kompetencer 
  • Har minimum 8-10 års erfaring i rådgiverbranchen, herunder 5 år med projektledelse af mindre teams 
  • Har en baggrund som konstruktør eller arkitekt 
  • Har god forretningsforståelse og evner at formidle denne til dit team 
  • Er tryg i håndteringen af deadlines, sagsøkonomi, bygherrekontakt m.m. 
  • Værdsætter lederrollen, går forrest og motiverer dit team.

Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv - derfor har vi fokus på dig!  
 
Arkitema er en videnvirksomhed, der lever af at have gode og engagerede medarbejdere. Derfor er vi meget optagede af vores medarbejderes faglige og personlige udvikling. Vi har en række interne uddannelsesforløb, som bl.a. er udviklet for at sikre, at alle kolleger klædes på med den nyeste viden indenfor lige netop deres fagområde. På den måde gør vi vores ypperste for at skabe optimale rammer for din og dine kollegers udvikling.  
 
Vores HR afdeling arbejder løbende for at sikre trygge rammer, klarhed, åbenhed og ordentlighed, som er den stabile base i dit ansættelsesforhold.  
 
På tegnestuen arbejder vi for at fremme det kulturelle og kollegiale sammenhold i firmaet gennem fælles faglige og sociale arrangementer.  

Send din ansøgning og CV til os snarest muligt. Vi indkalder løbende til samtaler og lukker stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.  

Pga. ferieafholdelse kan der forekomme længere svartider på henvendelser vedr. stillingen. 

Ansøgningsfrist: 27.08.2021